Στην πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία για έλεγχο με τη μέθοδο των "σαρώσεων" (sweep) σε όλες τις πλατφόρμες των social media για τον εντοπισμό "influencers" που ασκούν εμπορικές δραστηριότητες, προωθούν και διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες επώνυμων εταιρειών συμμετείχε το υπουργείο Ανάπτυξης. Ο έλεγχος, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση...
/gi," ").replace(/[\t]/g," ").replaceAll(/<\/?[^>]+(>|$)/gi, ""); //console.log(contenttts2); //debug document.querySelectorAll("[id^='adman']").forEach(function(el) { contenttts.replace(el.outerHTML," "); }); contenttts = document.querySelector(".single-post-title").outerHTML.replace(/[\n\t]/g," ").replaceAll(/<\/?[^>]+(>|$)/gi, "") + ". " +...
Newsroom | email: [email protected] Στο "μικροσκόπιο" των ευρωπαϊκών Αρχών βρίσκονται 576 "influencers", εκ των οποίων οι 20 είναι Έλληνες, για τις διαφημιστικές τους αναρτήσεις στα social media. Συγκεκριμένα, οι Έλληνες "influencers" τις επόμενες ημέρες θα λάβουν ένα "ραβασάκι" από το Υπ.Ανάπτυξης με το οποίο θα ενημερώνονται για τις πρακτικές που πρέπει να...
Στη λίστα με τους 576 "influencers" που βρίσκονται στο μικροσκόπιο των ευρωπαϊκών Αρχών βρίσκονται και 20 Έλληνες. Διαβάστε επίσης: Από 100 μέχρι 15.000 ευρώ: Τα εξωφρενικά ποσά που λαμβάνουν για ένα post οι Έλληνες influencers VIRAL ΕΙΔΗΣΗ Survivor 2024 spoiler 18/04: Αμόκ! Και 4η οικειοθελής αποχώρηση! Ένα ραβασάκι από το Υπ. Ανάπτυξης θα λάβουν 20 Έλληνες...
Στη λίστα με τους 576 "influencers" που βρίσκονται στο μικροσκόπιο των ευρωπαϊκών Αρχών βρίσκονται και 20 Έλληνες. Ένα ραβασάκι από το Υπ. Ανάπτυξης θα λάβουν 20 Έλληνες influencers τις επόμενες ημέρες, με το οποίο θα ενημερώνονται για τις πρακτικές που πρέπει να αλλάξουν, ώστε να μην βρεθούν αντιμέτωποι με πρόστιμα εξαιτίας παραπλανητικών posts. Τα ποσταρίσματά...
Είκοσι Έλληνες influencers βρίσκονται στο "μικροσκόπιο" των Αρχών, ενώ μάλιστα θα υποχρεωθούν σε διορθωτικές ενέργειες το αμέσως επόμενο διάστημα ώστε οι δραστηριότητές τους να είναι σύννομες με την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, στην επιστολή που θα λάβουν οι 20 Έλληνες "influencers" από το Υπουργείο Ανάπτυξης θα...
Η επιστολή του Υπουργείου Ανάπτυξης Τρία σημεία τονίζει το Υπουργείο Ανάπτυξης στην επιστολή την οποία θα στείλει σε 20 " influencers". Συγκεκριμένα, 20 Έλληνες influencers το αμέσως προσεχές διάστημα θα λάβουν επιστολή από το Υπουργείο Ανάπτυξης με την οποία θα ενημερώνονται επισταμένως και θα καλούνται να προβούν άμεσα στις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις ώστε οι...
Στη λίστα και 20 Έλληνες που θα λάβουν επιστολή με συστάσεις για άμεσες διορθωτικές ενέργειες από το Υπουργείο Ανάπτυξης.17.04.2024 15:13 Οικονομία Newsroom 17.04.2024 15:13 Οικονομία Newsroom Στη λίστα και 20 Έλληνες που θα λάβουν επιστολή με συστάσεις για άμεσες διορθωτικές ενέργειες από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Στην πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία για έλεγχο με τη μέθοδο...
Τρία σημεία τονίζει το Υπουργείο Ανάπτυξης στην επιστολή την οποία θα στείλει σε 20 "influencers". Συγκεκριμένα, 20 Έλληνες influencers το αμέσως προσεχές διάστημα θα λάβουν επιστολή από το Υπουργείο Ανάπτυξης με την οποία θα ενημερώνονται επισταμένως και θα καλούνται να προβούν άμεσα στις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις ώστε οι δραστηριότητές τους να είναι...
Το υπουργείο Ανάπτυξης βάζει στο μικροσκόπιο 20 Έλληνες influencers, σχετικά με τα έσοδά τους από τις προωθήσεις προϊόντων που κάνουν. Αλλάζει το "τοπίο" για τους influencers, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς όπως έκανε γνωστό το υπουργείο Ανάπτυξης θα υπάρξει πανευρωπαϊκός έλεγχος για τους influencers που προωθούν και διαφημίζουν προϊόντα...
Στην πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία για έλεγχο με τη μέθοδο των "σαρώσεων" (sweep) σε όλες τις πλατφόρμες των social media για τον εντοπισμό "influencers" που ασκούν εμπορικές δραστηριότητες, προωθούν και διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες επώνυμων εταιρειών συμμετείχε το υπουργείο Ανάπτυξης. Ο έλεγχος, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση...
Πανευρωπαϊκός έλεγχος σε "influencers" για παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές - 20 Έλληνες στη λίστα
Στην πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία για έλεγχο με τη μέθοδο των "σαρώσεων" (sweep) σε όλες τις πλατφόρμες των social media για τον εντοπισμό "influencers" που ασκούν εμπορικές δραστηριότητες, προωθούν και διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες επώνυμων εταιρειών συμμετείχε το υπουργείο Ανάπτυξης. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ο έλεγχος, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση...
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(31)
- Άμυνα(52)
- Αστυνομικά(53)
- Εκπαίδευση(51)
- Εργασία(22)
- Θρησκεία(141)
- Κοινωνία(689)
- Νομικά(2)
- Ομογένεια(3)
- Πολιτική(762)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.