Παρά τις αυξομειώσεις οι τιμές τον Μάρτιο στα σούπερ μάρκετ, έμειναν σταθερές, αναφέρει ο Ινστιτούτο Ερευνών Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Ειδικότερα, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, η αύξηση των τιμών περιορίζεται στο μόλις 0,28% σε σχέση με τον Μάρτιο 2023, ενώ την ίδια στιγμή καταγράφεται σημαντική συγκράτηση έναντι της αύξησης 2,7% τον Φεβρουάριο του 2024. Από...
Παρά τις αυξομειώσεις οι τιμές τον Μάρτιο στα σούπερ μάρκετ, έμειναν σταθερές, αναφέρει ο Ινστιτούτο Ερευνών Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Ειδικότερα, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, η αύξηση των τιμών περιορίζεται στο μόλις 0,28% σε σχέση με τον Μάρτιο 2023, ενώ την ίδια στιγμή καταγράφεται σημαντική συγκράτηση έναντι της αύξησης 2,7% τον Φεβρουάριο του 2024. Από...
Σταθερές καταγράφονται οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο 2024, παρουσιάζοντας μία αύξηση κατά μέσο όρο μόλις 0,28% σε σχέση με τον Μάρτιο 2023, σύμφωνα με την βέρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Σημαντική συγκράτηση έναντι του Φεβρουαρίου Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα του ΙΕΛΚΑ, η οποία διεξάχθηκε...
Συγκρατήθηκαν οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο σύμφωνα με τον ΙΕΛΚΑ. Μάλιστα τα στοιχεία της έρευνας του Ινστιτούτου έδειξαν πως ο πληθωρισμός στα προϊόντα σούπερ μάρκετ "έτρεξε" με ρυθμό 0,28% τον Μάρτιο του 2024 έναντι 2,70% τον Φεβρουάριο 2024. Από τις 23 κατηγορίες προϊόντων οι 10 παρουσίασαν μείωση και οι 13 παρουσίασαν αύξηση. Συγκεκριμένα...
Με ρυθμό 0,28% "έτρεξε" ο πληθωρισμός στα προϊόντα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο του 2024 έναντι 2,70% τον Φεβρουάριο 2024, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων του κλάδου. Από τις 23 κατηγορίες προϊόντων οι 10 παρουσίασαν μείωση και οι 13...
F4C70F62-A322-4DBE-B505-2B8DD46D6AEF746B0F36-0F0F-491F-86C0-632581A3AA4F Από τις 23 κατηγορίες προϊόντων οι 10 παρουσίασαν μείωση και οι 13 παρουσίασαν αύξηση.Parallaxi 18 Απριλίου 2024, 11:58 πμ Parallaxi 18 Απριλίου 2024, 11:58 πμ ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ Στο πλαίσιο στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι...
Με ρυθμό 0,28% "έτρεξε" ο πληθωρισμός στα προϊόντα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο του 2024 έναντι 2,70% τον Φεβρουάριο 2024, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων του κλάδου. Από τις 23 κατηγορίες προϊόντων οι 10 παρουσίασαν μείωση και οι 13...
Με ρυθμό 0,28% "έτρεξε" ο πληθωρισμός στα προϊόντα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο του 2024 έναντι 2,70% τον Φεβρουάριο 2024, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων του κλάδου. Από τις 23 κατηγορίες προϊόντων οι 10 παρουσίασαν μείωση και οι 13...
Σταθερές καταγράφονται οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο, τον πρώτο μήνα εφαρμογής των μέτρων για την ακρίβεια. Σε έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ σχετικά με τις πληθωριστικές πιέσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων, εξετάστηκε η πορεία των τιμών ανάμεσα στον Μάρτιο 2024...
Στο πλαίσιο στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ σχετικά με τις πληθωριστικές πιέσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων, εξετάστηκε η πορεία των τιμών ανάμεσα στον Μάρτιο 2024 και τον Μάρτιο 2023.Από την έρευνα προέκυψαν τα ακόλουθα συμπεράσματα:Η εμφανής συγκράτηση...
Σταθεροποιητικά κινήθηκαν οι τιμές προϊόντων στα σουπερμάρκετ τον Μάρτιο 2024 (ουσιαστικά με οριακή άνοδο 0,28%) σε σχέση με τον Μάρτιο 2023, όπως αναφέρει στην τελευταία έρευνα του το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Αναλυτικά, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση: Στο πλαίσιο στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου...
Με ρυθμό 0,28% "έτρεξε" ο πληθωρισμός στα προϊόντα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο του 2024 έναντι 2,70% τον Φεβρουάριο 2024, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων του κλάδου. Από τις 23 κατηγορίες προϊόντων οι 10 παρουσίασαν μείωση και οι 13...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.