πριν από  19 ώρες 8 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι καταναλωτές της Ελλάδας κινήθηκαν κάτω από το μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναφορικά με τις online αγορές που έκαναν το 2023, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Eurostat. Το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που αντιμετώπισαν προβλήματα κατά την πραγματοποίηση αγορών μέσω ενός ιστότοπου ή μιας εφαρμογής για το 2023 διαμορφώθηκε στο 18,76%. Το πιο συχνό πρόβλημα για τους Έλληνες καταναλωτές στις online αγορές τους ήταν κατά 8,9% ότι η ταχύτητα της παράδοσης του προϊόντος ήταν πιο αργή από την αναμενόμενη. Ακολούθησε με 4% το δύσκολο ή μη ικανοποιητικό περιβάλλον λειτουργίας του ιστότοπου.Πανευρωπαϊκά Σε όλη την ΕΕ το 33,1% των ατόμων που έκαναν ηλεκτρονικές αγορές τους τελευταίους 3 μήνες προ της έρευνας ανέφερε ότι αντιμετώπισε προβλήματα κατά την πραγματοποίηση αγορών μέσω ενός ιστότοπου ή μιας εφαρμογής. Μεταξύ των χωρών της ΕΕ, τα υψηλότερα ποσοστά πελατών που αντιμετώπισαν προβλήματα καταγράφηκαν στο Λουξεμβούργο...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Τεχνολογία
    Palo presentation