Κάτω από το 20% αντιμετώπισε δυσκολίες για online αγορές - Ποιο είναι το συνηθέστερο πρόβλημα;
Οι καταναλωτές της Ελλάδας κινήθηκαν κάτω από το μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναφορικά με τις online αγορές που έκαναν το 2023, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Eurostat. Το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που αντιμετώπισαν προβλήματα κατά την πραγματοποίηση αγορών μέσω ενός ιστότοπου ή μιας εφαρμογής για το 2023 διαμορφώθηκε στο 18,76%. Το πιο συχνό πρόβλημα για τους Έλληνες καταναλωτές στις online αγορές τους ήταν κατά 8,9% ότι η ταχύτητα της παράδοσης του προϊόντος ήταν πιο αργή από την αναμενόμενη. Ακολούθησε με 4% το δύσκολο ή μη ικανοποιητικό περιβάλλον λειτουργίας του ιστότοπου.Πανευρωπαϊκά Σε όλη την ΕΕ το 33,1% των ατόμων που έκαναν ηλεκτρονικές αγορές τους τελευταίους 3 μήνες προ της έρευνας ανέφερε ότι αντιμετώπισε προβλήματα κατά την πραγματοποίηση αγορών μέσω ενός ιστότοπου ή μιας εφαρμογής. Μεταξύ των χωρών της ΕΕ, τα υψηλότερα ποσοστά πελατών που αντιμετώπισαν προβλήματα καταγράφηκαν στο Λουξεμβούργο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(42)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(140)
- Υγεία(360)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.