Η τιμή βασικός λόγος για τις online αγορές των Ελλήνων
Η χαμηλότερη τιμή είναι ο κύριος παράγοντας για τις ηλεκτρονικές αγορές των Ελλήνων καταναλωτών Σαφείς διαφορές στις online καταναλωτικές συμπεριφορές των Ευρωπαίων διαπιστώνουν οι ερευνητές. Παρά το γεγονός ότι ο κόσμος διασυνδέεται όλο και περισσότερο, οι λόγοι που ωθούν κάθε λαό στις ηλεκτρονικές αγορές εξακολουθούν να διαφέρουν. Με το 88% των καταναλωτών από τις χώρες της Ευρώπης να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές σε μηνιαία βάση, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι Ευρωπαίοι είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές αγορές. Ωστόσο, οι λόγοι που φέρνουν τους Ευρωπαίους αγοραστές στο Διαδίκτυο. "Η διείσδυση του Διαδικτύου, η γενικότερη οικονομική ανάπτυξη και οι πολιτισμικές παραδόσεις και συνήθειες κάθε τόπου είναι μερικοί από τους παράγοντες που καθορίζουν αυτές τις διαφορές" διαπιστώνει έρευνα της Nexi. Όπως επισημαίνει η σχετική μελέτη, οι συμπεριφορές των καταναλωτών όσον αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(3)
- Άμυνα(51)
- Αστυνομικά(69)
- Εκπαίδευση(113)
- Εργασία(14)
- Θρησκεία(78)
- Κοινωνία(628)
- Νομικά(7)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(787)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.