Ο Παναθηναϊκός πρέπει να γίνει κλαμπ που θα μπορεί να δίνει 11 εκατ. ευρώ για αγορά
Από τη στιγμή που θέλει να πουλάει "ακριβά" θα πρέπει να "μάθει" να αγοράζει και ανάλογα. Η αλλαγή των εσόδων στον ευρωπαϊκό χάρη, η προοπτική καθιέρωσης των πράσινων σε Τσάμπιονς Λιγκ ή Γιουρόπα Λιγκ και το επόμενο level ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ - ΠΩΛΗΣΕΙΣ Οταν η πώληση του Σωτήρη Αλεξανδρόπουλου με 4 εκατ. ευρώ στη Σπόρτινγκ Λισαβόνας αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη στην Ιστορία του Παναθηναϊκού, μετά απ' αυτή του Τζιμπρίλ Σισέ στη Λάτσιο με 5.8 εκατ. ευρώ, κι όταν ο Μπεργκ είχε ξεπουληθεί με μόλις 3.3 εκατ. ευρώ στην Αλ Αϊν... τότε είναι προφανές ότι κάτι πάει λάθος. Διαχρονικά, που είναι και το πλέον εξωφρενικό. Οι πωλήσεις, όπως και οι αγορές, δεν κάνουν τις ομάδες. Παρότι η πλειονότητα των φιλάθλων θεωρεί ότι από τις μεταγραφές, το "πάρε" και το "δώσε", εξαρτάται η επιτυχία ενός εγχειρήματος, η πραγματικότητα είναι ότι οι έννοιες "ομάδα" και "αποδυτήρια" είναι παρασάγγας σημαντικότερες. Δεν παύει ωστόσο να είναι εξαιρετικά σημαντικές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αθλητισμός
- cycling(0)
- mediterraneangames(0)
- olympicgames(0)
- sailing(0)
- Άλλα αθλήματα(45)
- Αυτοκίνητο(2)
- Βόλεϊ(33)
- Θαλάσσια σπορ(5)
- Μπάσκετ(391)
- Ποδόσφαιρο(688)
- Στίβος(3)
- Στοίχημα(5)
- Τένις(28)
- Υδατοσφαίριση(18)
- Χειροσφαίριση(1)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.