Χανιά: Μηνύματα... απάτης σε ξενοδόχους!
Οι περιπτώσεις απάτης φαίνεται ότι έχουν πολλά "ποδάρια" και έχουν πολυποίκιλο εύρος και πλήθος στοχεύσεων. Πιο συγκεκριμένα, το τελευταίο διάστημα έρχονται καταγγελίες στο Flashnews.gr ότι έρχονται μηνύματα σε ξενοδόχους (και) στα Χανιά, με τη μορφή μέιλ, στα οποία (υποτίθεται) πελάτες που έχουν κλείσει δωμάτιο για διαμονή στο ξενοδοχείο, να ζητούν από την επιχείρηση να γίνει νωρίτερα το ""Check-In" επειδή η πτήση τους έφτασε νωρίτερα. Μάλιστα, υπάρχουν επιλογές στο μέιλ που υποτίθεται "καθοδηγούν" τον εκπρόσωπο του ξενοδοχείου στο να απαντήσει στο email και ενδεχομένως να δώσει στοιχεία και κωδικούς που θα έχουν για την επιχείρηση πολύ άσχημες συνέπειες. Αν παρατηρήσει κανείς και στις φωτογραφίες, το μέιλ περιλαμβάνει ψηλά δεξιά και αριθμό επιβεβαίωσης που επίσης αν πατηθεί μπορεί να οδηγήσει το υποψήφιο θύμα σε περιβάλλον που πιθανότατα να χρειαστεί να δώσει προσωπικά στοιχεία και στοιχεία της επιχείρησής του, με απρόβλεπτες...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(40)
- Άμυνα(32)
- Αστυνομικά(79)
- Εκπαίδευση(121)
- Εργασία(127)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(471)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(672)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.