Νέο brand ρούχων στην Ελλάδα από την H&M και ριζικές αλλαγές

Έμφαση στη βιωσιμότητα και στην κυκλικότητα των προϊόντων, με στόχο την επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας μέχρι το 2040, δίνει ο Όμιλος Η&Μ παγκοσμίως, αλλά και στην Ελλάδα. Με ορίζοντα το 2030, σχεδιάζει να πετύχει με μια σειρά από δράσεις μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 56%, ώστε μέχρι το 2040 να έχει μηδενικές εκπομπές. Παράλληλα, εστιάζει στα υλικά που χρησιμοποιούνται στη διαδικασία παραγωγής, με στόχο να προέρχονται όλα από βιώσιμες διαδικασίες μέχρι το 2030. "Η μετακίνησή...

Dikaiologitika.gr   ·   πριν από 7 ώρες 18 λεπτά  ·   

Dikaiologitika.gr

Άρθρα

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation