Στάσεις καθηγητών ΑΕΙ απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη: εμπόδια, ανησυχίες και προοπτικές
Μόλις το 6% συμφωνεί ότι τα ιδρύματα έχουν επαρκείς πόρους για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ΤΝ στο προσωπικό και σαφείς κατευθυντήριες γραμμές για τη χρήση της Σύμφωνα με την πρόσφατη παγκόσμια έρευνα του Digital Education Council (DEC), στην οποία συμμετείχαν 1.681 ακαδημαϊκοί από 52 πανεπιστήμια σε 28 χώρες, το 64% των καθηγητών πιστεύει ότι η ΤΝ θα φέρει ριζικές αλλαγές στον ρόλο τους. Ωστόσο, παρά το υψηλό ενδιαφέρον για την υιοθέτηση ΤΝ, οι ακαδημαϊκοί εκφράζουν ανησυχίες για την έλλειψη...
Alfavita.gr · πριν από 2 ημέρες 15 ώρες ·
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.