Πώς μια διαφήμιση συγκέντρωσε 186.000 υπογραφές για να σταματήσει μια ενοχλητική συνήθεια στα αεροπλάνα
- 4 Ειδήσεις
- 2 Πολυμέσα
- Σχόλια
Tanea.gr
Ένα νέο βίντεο φέρνει στο προσκήνιο τις αρνητικές συνέπειες της ανάκλισης των καθισμάτων στα αεροπλάνα, από ατυχήματα με ποτά και σπασμένα λάπτοπ μέχρι τραυματισμούς. Η εταιρεία La-Z-Boy, μέσω μιας χιουμοριστικής καμπάνιας, καλεί τους επιβάτες να υπογράψουν μια διακήρυξη κατά της ανάκλισης, η οποία έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 186.000 υπογραφές. Η διαμάχη γύρω από την ανάκλιση εντείνεται λόγω......
Άρθρα
Πώς μια διαφήμιση συγκέντρωσε 186.000 υπογραφές για να σταματήσει μια...ߪ
Πώς μια διαφήμιση συγκέντρωσε 186.000 υπογραφές για να σταματήσει μια...ߪ
Η δύναμη της διαφήμισης: 186.000 υπογραφές για μια ενοχλητική συνήθεια...ߪ
Η δύναμη της διαφήμισης: 186.000 υπογραφές για μια ενοχλητική συνήθεια...ߪ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(56)
- Άμυνα(23)
- Αστυνομικά(44)
- Εκπαίδευση(45)
- Εργασία(32)
- Θρησκεία(12)
- Κοινωνία(500)
- Νομικά(1)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(333)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.