Σάλος με το rebrandig της Jaguar και τον "γκουρού" του μάρκετινγκ που έκανε ξαφνικά woke τη μάρκα - σύμβολο του πλούτου
- 2 Ειδήσεις
- 2 Πολυμέσα
- Σχόλια
Thetoc.gr
Όλα ξεκίνησαν από το λανσάρισμα της νέας διαφημιστικής εκστρατείας της εμβληματικής μάρκας αυτοκινήτων Jaguar. Το κεντρικό σλόγκαν της εκστρατείας που επιχειρεί το rebrandig της εταιρείας-σύμβολο πλούτου και ισχύος είναι "Copy nothing", ("Μην αντιγράφετε τίποτα"). Η εκστρατεία σχεδιάστηκε και λανσαρίστηκε ενόψει της κυκλοφορίας των νέων μοντέλων της εταιρείας που έχει ανακοινωθεί ότι θα......
Άρθρα
Σάλος με το rebrandig της Jaguar και τον "γκουρού" του μάρκετινγκ που...ߪ
Η νέα διαφήμιση της Jaguar αναστατώνει και προκαλεί σάλο
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Πολιτισμός
- Lifestyle(753)
- politismos(38)
- Βιβλία(4)
- Βιντεοπαιχνίδια(0)
- Θέατρο & Χορός(151)
- Κινηματογράφος(17)
- Μουσική(28)
- Παράξενα(49)
- Τέχνη(16)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.