Σάλος με το rebrandig της Jaguar και τον "γκουρού" του μάρκετινγκ που έκανε ξαφνικά woke τη μάρκα - σύμβολο του πλούτου

Thetoc.gr



Όλα ξεκίνησαν από το λανσάρισμα της νέας διαφημιστικής εκστρατείας της εμβληματικής μάρκας αυτοκινήτων Jaguar. Το κεντρικό σλόγκαν της εκστρατείας που επιχειρεί το rebrandig της εταιρείας-σύμβολο πλούτου και ισχύος είναι "Copy nothing", ("Μην αντιγράφετε τίποτα"). Η εκστρατεία σχεδιάστηκε και λανσαρίστηκε ενόψει της κυκλοφορίας των νέων μοντέλων της εταιρείας που έχει ανακοινωθεί ότι θα......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Lifestyle