Η Lidl Ελλάς επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Marketing Week



Η Lidl Ελλάς ενισχύει τη στρατηγική της στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης (AI), εισάγοντας καινοτόμες λειτουργίες στην εφαρμογή Lidl Plus, σύμφωνα με δημοσίευση του FoodReporter. Στόχος της εταιρείας είναι η βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας και η αύξηση της ικανοποίησης των πελατών μέσω εξατομικευμένων προτάσεων και εκπτώσεων. Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Ελλάδα