Έρευνα ΕΥ: Οι καταναλωτές αναζητούν value for money ψηφιακό περιεχόμενο
- 10 Ειδήσεις
- 4 Πολυμέσα
- Σχόλια
Reporter.gr
Η "ψηφιακή αποτοξίνωση" κερδίζει περισσότερο έδαφος, με το 40% των καταναλωτών που συμμετείχαν σε πρόσφατη παγκόσμια έρευνα της EY, να εκφράζουν έντονες ανησυχίες για τον χρόνο που περνούν online τα μέλη της οικογένειάς τους. Η τελευταία έκδοση της έρευνας "Decoding the Digital Home" της EY, για το 2024, κατέγραψε τις απόψεις 20.000 καταναλωτών σε 10 χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ηνωμένο......
Άρθρα
EY: Οι καταναλωτές αναζητούν value for money ψηφιακό περιεχόμενο
EY: Οι καταναλωτές αναζητούν value for money ψηφιακό περιεχόμενο
Έρευνα EY: Αυξημένη ζήτηση για premium υπηρεσίες ψηφιακού περιεχομένου -...ߪ
Παγκόσμια μελέτη EY: Οι καταναλωτές αναζητούν value for money ψηφιακό...ߪ
Διαδίκτυο: 1 στα 2 καταναλωτές βλέπει αρνητικές επιπτώσεις της ΑΙ στην...ߪ
EY: 47% των νοικοκυριών εκφράζουν έντονες ανησυχίες για το επιβλαβές...ߪ
Έρευνα ΕΥ: Οι καταναλωτές αναζητούν value for money ψηφιακό περιεχόμενο
EY: To 72% των καταναλωτών επιθυμούν εγγυημένες σταθερές τιμές, αλλά...ߪ
Παγκόσμια μελέτη EY: Οι καταναλωτές αναζητούν value for money ψηφιακό...ߪ
Οι καταναλωτές αναζητούν value for money ψηφιακό περιεχόμενο
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.