Attention: Το νέο KPI της Διαφήμισης;
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Σύμφωνα με στοιχεία του Emarketer, 1 στα 2 brands ενσωματώνει attention metrics στην αποτίμηση και βελτιστοποίηση του advertising effectiveness, τόσο σε brand campaigns όσο και performance - και, αντίστοιχα, τόσο τα agencies όσο και οι publishers προσαρμόζουν τη στρατηγική και τις πρακτικές τους, συνεργαζόμενοι με εξειδικευμένους solution providers. Ωστόσο, το ζήτημα του Attention είναι......
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.