Attention: Το νέο KPI της Διαφήμισης;

Marketing Week



Σύμφωνα με στοιχεία του Emarketer, 1 στα 2 brands ενσωματώνει attention metrics στην αποτίμηση και βελτιστοποίηση του advertising effectiveness, τόσο σε brand campaigns όσο και performance - και, αντίστοιχα, τόσο τα agencies όσο και οι publishers προσαρμόζουν τη στρατηγική και τις πρακτικές τους, συνεργαζόμενοι με εξειδικευμένους solution providers. Ωστόσο, το ζήτημα του Attention είναι......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Οικονομία