Η τεχνοκρατική αφήγηση της εκπαίδευσης και το χαμένο "γιατί" της μάθησης
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Alfavita.gr
Πώς η εμμονή σε δείκτες και αποδοτικότητα αλλοιώνει τον ανθρωπιστικό χαρακτήρα της παιδείας Σε μια εποχή όπου η αποδοτικότητα, η αξιολόγηση και οι δεξιότητες κυριαρχούν στο εκπαιδευτικό λεξιλόγιο, αναδύεται επιτακτικά ένα ερώτημα που μοιάζει να έχει ξεχαστεί: γιατί μαθαίνουμε; Η τεχνοκρατική αφήγηση που διαμορφώνει τη σύγχρονη εκπαιδευτική πολιτική, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς, έχει......
Άρθρα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Ελλάδα
- Αγροτικά(21)
- Άμυνα(64)
- Αστυνομικά(103)
- Εκπαίδευση(139)
- Εργασία(92)
- Θρησκεία(16)
- Κοινωνία(498)
- Νομικά(5)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(354)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.