Η Crescina επιστρέφει στον τηλεοπτικό "αέρα"

Marketing Week



Το προϊόν κατά της τριχόπτωσης Crescina της Labo προβάλλεται σε νέο σποτ, με στόχο να τονίσει τα αποτελέσματα των κλινικών δοκιμών της συγκεκριμένης θεραπείας. Το σποτ των 20'' βγήκε στον τηλεοπτικό αέρα στις 9 Οκτωβρίου. Το βίντεο είναι ξένη παραγωγή, της μητρικής εταιρείας Labo που εδρεύει στην Ελβετία, και προσαρμόστηκε για την ελληνική αγορά. Το προϊόν διανέμει στην εγχώρια αγορά η Πετσιάβας......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business