Τα ευρωπαϊκά retail media αναμένεται να διπλασιαστούν τα επόμενα 4 χρόνια
Η αγορά των ευρωπαϊκών retail media αναμένεται να διπλασιαστεί σε μέγεθος, μέσα στα επόμενα 4 χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία του IAB Europe. Αναλυτικότερα, η διαφημιστική δαπάνη στα retail media στην Ευρώπη προβλέπεται να ανέλθει στα 13,8 δισ. ευρώ το 2024, να αυξηθεί στα 22,3 δισ. ευρώ το 2026 και στα 31,3 δισ. ευρώ έως το 2028 (τα στοιχεία δεν περιλαμβάνουν τις δαπάνες εντός των καταστημάτων). Σημειώνεται ότι η διαφήμιση στα retail media στην Ευρώπη αυξήθηκε κατά 22% το 2023, ενώ η αύξηση της διαφημιστικής αγοράς συνολικά έφτασε στο 6%. Το 52% των buyers μετατοπίζει τον προϋπολογισμό του από τη γραμμική τηλεόραση στα retail media. Ωστόσο, δεν είναι μόνο τα παραδοσιακά μέσα που επηρεάζονται από την άνοδο των retail media, καθώς το 45% μετατοπίζει προϋπολογισμό από το programmatic advertising. "Τα πρώτα στοιχεία για τα off-site retail media δείχνουν ότι η ταξινόμησή τους ως ένα σύνολο media καναλιών είναι πολύ περιοριστική και ότι σε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.