πριν από  12 ώρες 6 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η αγορά των ευρωπαϊκών retail media αναμένεται να διπλασιαστεί σε μέγεθος, μέσα στα επόμενα 4 χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία του IAB Europe. Αναλυτικότερα, η διαφημιστική δαπάνη στα retail media στην Ευρώπη προβλέπεται να ανέλθει στα 13,8 δισ. ευρώ το 2024, να αυξηθεί στα 22,3 δισ. ευρώ το 2026 και στα 31,3 δισ. ευρώ έως το 2028 (τα στοιχεία δεν περιλαμβάνουν τις δαπάνες εντός των καταστημάτων). Σημειώνεται ότι η διαφήμιση στα retail media στην Ευρώπη αυξήθηκε κατά 22% το 2023, ενώ η αύξηση της διαφημιστικής αγοράς συνολικά έφτασε στο 6%. Το 52% των buyers μετατοπίζει τον προϋπολογισμό του από τη γραμμική τηλεόραση στα retail media. Ωστόσο, δεν είναι μόνο τα παραδοσιακά μέσα που επηρεάζονται από την άνοδο των retail media, καθώς το 45% μετατοπίζει προϋπολογισμό από το programmatic advertising. "Τα πρώτα στοιχεία για τα off-site retail media δείχνουν ότι η ταξινόμησή τους ως ένα σύνολο media καναλιών είναι πολύ περιοριστική και ότι σε...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation