πριν από  7 ώρες 52 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Ogilvy One υλοποίησε διαφημιστική καμπάνια για την ΑΒ Βασιλόπουλος, αξιοποιώντας για πρώτη φορά το Wheel Spin format, μέσω του Programmatic marketplace PPN της Adweb. Αυτή η μορφή διαφήμισης συνδυάζει τη διασκέδαση με την επιβράβευση, ενθαρρύνοντας την αλληλεπίδραση του χρήστη και δημιουργώντας μοναδική εμπειρία εμπλοκής με το brand. Η καμπάνια επικεντρώθηκε στην προώθηση συγκεκριμένων προσφορών για το e-shop της ΑΒ Βασιλόπουλος, συνδυάζοντας προηγμένα διαφημιστικά formats με στόχο τη δημιουργία awareness και την ενίσχυση του engagement. Το Wheel Spin format αποδείχθηκε ιδανικό για την επίτευξη αυτών των στόχων, καθώς ενίσχυσε τη συμμετοχή και την εμπλοκή του κοινού. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, με υψηλά ποσοστά Viewability και Click Through Rates, έχοντας καλύψει το πρωταρχικό awareness στόχο, με όγκο impressions και clicks από το συγκεκριμένο format. "Η επιτυχία αυτής της καμπάνιας επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Ogilvy One στην...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation