πριν από  1 ημέρα 14 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Καμπάνια ευαισθητοποίησης για την ανδρική γονιμότητα λάνσαρε, αυτόν τον μήνα, η Spermogene, ένα νέας γενιάς ανδρολογικό εργαστήριο με έδρα τη Θεσσαλονίκη, με την "υπογραφή" της Ristart. Η καμπάνια με κεντρικό μήνυμα: "Η υπογονιμότητα ήταν γυναικεία υπόθεση. Πλέον όχι", εντάσσεται στο πλαίσιο του #Movember και στοχεύει να αναδείξει την ανδρική πλευρά της υπογονιμότητας, καταρρίπτοντας στερεότυπα και προάγοντας τον ανοιχτό διάλογο γύρω από το θέμα. Η καμπάνια παρουσιάζει εικόνες ανδρών σε καθημερινές οικιακές δραστηριότητες, υπενθυμίζοντας ότι η γονιμότητα είναι υπόθεση και των δύο φύλων. Το δημιουργικό της καμπάνιας τονίζει την ανάγκη για πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση, ενθαρρύνοντας την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η εκστρατεία προβάλλεται μέσω των social media καναλιών της Spermogene, στο Facebook και στο Instagram, και περιλαμβάνει σειρά από banners και videos. CATEGORIES: Digital Marketing

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation