Καινούργια επικοινωνία #Movember της Spermogene από τη Ristart
Καμπάνια ευαισθητοποίησης για την ανδρική γονιμότητα λάνσαρε, αυτόν τον μήνα, η Spermogene, ένα νέας γενιάς ανδρολογικό εργαστήριο με έδρα τη Θεσσαλονίκη, με την "υπογραφή" της Ristart. Η καμπάνια με κεντρικό μήνυμα: "Η υπογονιμότητα ήταν γυναικεία υπόθεση. Πλέον όχι", εντάσσεται στο πλαίσιο του #Movember και στοχεύει να αναδείξει την ανδρική πλευρά της υπογονιμότητας, καταρρίπτοντας στερεότυπα και προάγοντας τον ανοιχτό διάλογο γύρω από το θέμα. Η καμπάνια παρουσιάζει εικόνες ανδρών σε καθημερινές οικιακές δραστηριότητες, υπενθυμίζοντας ότι η γονιμότητα είναι υπόθεση και των δύο φύλων. Το δημιουργικό της καμπάνιας τονίζει την ανάγκη για πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση, ενθαρρύνοντας την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η εκστρατεία προβάλλεται μέσω των social media καναλιών της Spermogene, στο Facebook και στο Instagram, και περιλαμβάνει σειρά από banners και videos. CATEGORIES: Digital Marketing
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.