Fast River και Moovit έτρεξαν καμπάνια segmented targeting τουριστών
Η Fast River, επίσημος εκπρόσωπος του Moovit app σε Ελλάδα και Κύπρο, έτρεξε καμπάνια, η οποία σχεδιάστηκε για να στοχεύσει εξειδικευμένα και αποκλειστικά τους επισκέπτες της χώρας μας που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς κατά τη θερινή περίοδο. Η καμπάνια έτρεξε σε συνεργασία με την Tempo/OMD, για λογαριασμό της Hellenic Seaways του ομίλου Attica, και αξιοποίησε τις δυνατότητες της εφαρμογής urban mobility Moovit για να προσεγγίσει το segmented κοινό. Η αποστολή της Tempo/OMD ήταν να διασφαλίσει ότι οι επισκέπτες που μετακινήθηκαν με ΜΜΜ ενημερώθηκαν αποτελεσματικά για τις υπηρεσίες και τα δρομολόγια της Hellenic Seaways στα ελληνικά νησιά. Χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες στόχευσης κοινού του Moovit, βασισμένες σε first-party data, η Fast River δημιούργησε την καμπάνια που παρέδιδε πληροφορίες στους τουρίστες σε καίρια χρονικά σημεία όπως π.χ. η άφιξή τους στο Ελ. Βενιζέλος. Η καμπάνια προσέγγισε περισσότερους από 250.000...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.