πριν από  9 ώρες 28 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Fast River, επίσημος εκπρόσωπος του Moovit app σε Ελλάδα και Κύπρο, έτρεξε καμπάνια, η οποία σχεδιάστηκε για να στοχεύσει εξειδικευμένα και αποκλειστικά τους επισκέπτες της χώρας μας που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς κατά τη θερινή περίοδο. Η καμπάνια έτρεξε σε συνεργασία με την Tempo/OMD, για λογαριασμό της Hellenic Seaways του ομίλου Attica, και αξιοποίησε τις δυνατότητες της εφαρμογής urban mobility Moovit για να προσεγγίσει το segmented κοινό. Η αποστολή της Tempo/OMD ήταν να διασφαλίσει ότι οι επισκέπτες που μετακινήθηκαν με ΜΜΜ ενημερώθηκαν αποτελεσματικά για τις υπηρεσίες και τα δρομολόγια της Hellenic Seaways στα ελληνικά νησιά. Χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες στόχευσης κοινού του Moovit, βασισμένες σε first-party data, η Fast River δημιούργησε την καμπάνια που παρέδιδε πληροφορίες στους τουρίστες σε καίρια χρονικά σημεία όπως π.χ. η άφιξή τους στο Ελ. Βενιζέλος. Η καμπάνια προσέγγισε περισσότερους από 250.000...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation