Σερβιτόρα αποκαλύπτει τις "φθηνές" τακτικές πελατών για να αποφύγουν τα φιλοδωρήματα
Ποιος είναι ο πιο ανοιχτοχέρης λαός Τους τρόπους που σκαρφίζονται οι πελάτες εστιατορίων για να αποφεύγουν τα φιλοδωρήματα αποκάλυψε μια σερβιτόρα... στο Ηνωμένο Βασίλειο. Με προϋπηρεσία 10 ετών στον κλάδο, η κοπέλα, χρησιμοποιώντας το ψευδώνυμο Σοφία Τζένσον, έχει συναντήσει πολλούς τύπους πελατών, όπως εκείνους που αφήνουν μεγάλα φιλοδωρήματα, τους απαιτητικούς, αλλά και τους τσιγκούνηδες. Και παρά την ποικιλία των πελατών που έχει εξυπηρετήσει, η σερβιτόρα παραμένει φιλόξενη με όλους όσους πρέπει να εξυπηρετήσει, ελπίζοντας φυσικά ότι θα της δώσουν ένα γενναίο φιλοδώρημα, κάτι που δεν θεωρείται δεδομένο με τους αγενείς τσιγκούνηδες. Σε ένα κείμενο που δημοσίευσε στη Daily Mail, αποκάλυψε ότι όταν τελειώνει το γεύμα, κάποιοι πελάτες ζητούν να αφαιρεθεί η χρέωση υπηρεσιών και πληρώνουν με μετρητά, ώστε να μην τους μείνουν χρήματα για να δώσουν φιλοδώρημα, ή προσποιούνται ότι είχαν κακή εξυπηρέτηση. Άλλοι, ψάχνουν αγωνιωδώς την τσάντα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(73)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(41)
- Θεσσαλία(206)
- Θεσσαλονίκη(16)
- Θράκη(1)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(223)
- Μακεδoνία(80)
- Πελοπόννησος(70)
- Στερεά Ελλάδα(65)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.