Η ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΡΑΙΝΩΝ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ: Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ
Αντώνης Ι. Ζαρκανέλας π. Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης ΝΑΘ. Παρακολουθώντας κανείς την πορεία του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη πριν από δύο χρόνια που κόστισε τη ζωή σε 57 συνανθρώπους και σε 85 τραυματίες οι περισσότεροι των οποίων ήταν νέοι άνθρωποι, αναρωτιέται προς τι αυτή η πόλωση. Η ... Κυβέρνηση να διστάζει δύο χρόνια τώρα να παραδεχθεί τις αντικειμενικές πολιτικές ευθύνες της για το δυστύχημα, που τις έχει όπως και να το κάνουμε, δίνοντας την ευκαιρία στην αντιπολίτευση να μιλάει για έγκλημα, δολοφονία ή, το χειρότερο να χαρακτηρίζει τον αρμόδιο υπουργό ή τον πρωθυπουργό δολοφόνους και εγκληματίες. Και διάφοροι από γύρω "ειδικοί", "γνώστες", ευαίσθητοι και φιλεύσπλαχνοι, πολιτικοί παλαιοί ή επίδοξοι τέτοιοι να συναγωνίζονται στη χρήση επιθέτων και χαρακτηρισμών που, κατά βάθος, γνωρίζουν ότι μπορεί να υπερβαίνουν κάποια νομικά όρια. Αυτή η τακτική δεν είναι καινούργια για την Ελληνική πολιτική σκηνή. Γι΄αυτό...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
![](http://www.palo.gr/Themes/1/Default/Media/banners/digtst-logo.png)
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά![](Themes/1/Default/media/cat-drop-open.png)
- Aιγαίο(50)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(49)
- Θεσσαλία(154)
- Θεσσαλονίκη(21)
- Θράκη(0)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(120)
- Μακεδoνία(52)
- Πελοπόννησος(67)
- Στερεά Ελλάδα(65)
![Palo presentation](/files/1/extraImg/video-banner.jpg)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.