Για μικρή βελτίωση στο καταναλωτικό κλίμα, με χαμηλές προσδοκίες για τους καταναλωτές το επόμενο 6μηνο, κάνει λόγο ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, τονίζοντας την έντονη επίδραση του πληθωρισμού στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Σύμφωνα με τον ΣΕΛΠΕ, ένας στους δύο καταναλωτές θα μειώσει τις δαπάνες για αγορά προϊόντων το επόμενο εξάμηνο, ενώ...
Μείωση των δαπανών για την κάλυψη των βασικών αναγκών, μικρή αύξηση για δαπάνες διασκέδασης και ανησυχία για τις λοιπές δαπάνες παγίων εξόδων συνθέτουν το αίσθημα των καταναλωτών το επόμενο εξάμηνο, όπως προκύπτει από έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ). Σύμφωνα με την έρευνα, 1 στους 2 καταναλωτές θα μειώσει τις δαπάνες για αγορά...
Οι πληρωμές λογαριασμών και οι αγορές προϊόντων αποτελούν πλέον για τους καταναλωτές τις δύο μεγαλύτερες δαπάνες ως ποσοστό του μηνιαίου εισοδήματος, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος. Η έρευνα υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε χώρα...
O Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος ολοκλήρωσε την 8η μελέτη καταγραφής των καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο, μέσω της εξαμηνιαίας έρευνας καταναλωτικού κλίματος λιανεμπορίου που πραγματοποιείται με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η έρευνα έλαβε χώρα την περίοδο 3-5 Ιουνίου 2023, μέσω...
Οι πληρωμές λογαριασμών και οι αγορές προϊόντων αποτελούν πλέον για τους καταναλωτές τις δύο μεγαλύτερες δαπάνες ως ποσοστό του μηνιαίου εισοδήματος, σύμφωνα με έρευνα του (ΣΕΛΠΕ). Η έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε χώρα την...
Έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) δείχνει πως οι πληρωμές λογαριασμών και οι αγορές προϊόντων αποτελούν πλέον για τους καταναλωτές τις δύο μεγαλύτερες δαπάνες ως ποσοστό του μηνιαίου εισοδήματος. Η συγκεκριμένη έρευνα υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε...
Μικρή βελτίωση καταγράφεται στο καταναλωτικό κλίμα στη χώρας μας με χαμηλές προσδοκίες για τους καταναλωτές το επόμενο 6μηνο, όπως προκύπτει από έρευνα του ΣΕΛΠΕ. Στα πιο σημαντικά ευρήματα της έρευνας είναι ότι 1 στους 2 καταναλωτές προτίθεται να μειώσει τις δαπάνες για αγορά προϊόντων το επόμενο εξάμηνο, ενώ οι πληρωμές λογαριασμών και οι αγορές προϊόντων...
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(842)
- politismos(52)
- Βιβλία(6)
- Βιντεοπαιχνίδια(3)
- Θέατρο & Χορός(164)
- Κινηματογράφος(88)
- Μουσική(41)
- Παράξενα(69)
- Τέχνη(23)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.