πριν από  4 ώρες 8 λεπτά

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το εμπόριο στο διαδίκτυο έκανε πολλά μεγάλα και μικρότερα φυσικά καταστήματα να διαθέτουν στα ράφια τους προς άμεση αγορά λιγότερα προϊόντα, κάνοντας λιγότερο ευχάριστη την εμπειρία για ψώνια σε αυτά και πιο δύσκολη τη ζωή για τους εργαζομένους τους. Αυτό προκύπτει από καταναλωτικές έρευνες που επικαλείται η Wall Street Journal και αφορούν κυρίως καταστήματα στην Αμερική -αλλά με τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί στον κλάδο να επηρεάζουν όπως όλα δείχνουν την αντίστοιχη δραστηριότητα και στην Ευρώπη. Οι έρευνες αυτές που επικαλείται η αμερικανική εφημερίδα αφορά κυρίως καταστήματα ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ, με ιδιαίτερη έμφαση σε τέτοια προϊόντα που απευθύνονται σε γυναίκες.Πού οδήγησε ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο Ειδικότερα, διαπιστώθηκε ότι λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού που έχει δημιουργηθεί από τη σημαντική εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου: -Το στοκ των προϊόντων σε πολλά μεγάλα αλλά και σε μικρότερα καταστήματα, από...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Διεθνή
    Palo presentation