WSJ: Πώς το διαδίκτυο άλλαξε την εμπειρία αγορών σε φυσικά καταστήματα [γράφημα]
Το εμπόριο στο διαδίκτυο έκανε πολλά μεγάλα και μικρότερα φυσικά καταστήματα να διαθέτουν στα ράφια τους προς άμεση αγορά λιγότερα προϊόντα, κάνοντας λιγότερο ευχάριστη την εμπειρία για ψώνια σε αυτά και πιο δύσκολη τη ζωή για τους εργαζομένους τους. Αυτό προκύπτει από καταναλωτικές έρευνες που επικαλείται η Wall Street Journal και αφορούν κυρίως καταστήματα στην Αμερική -αλλά με τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί στον κλάδο να επηρεάζουν όπως όλα δείχνουν την αντίστοιχη δραστηριότητα και στην Ευρώπη. Οι έρευνες αυτές που επικαλείται η αμερικανική εφημερίδα αφορά κυρίως καταστήματα ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ, με ιδιαίτερη έμφαση σε τέτοια προϊόντα που απευθύνονται σε γυναίκες.Πού οδήγησε ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο Ειδικότερα, διαπιστώθηκε ότι λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού που έχει δημιουργηθεί από τη σημαντική εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου: -Το στοκ των προϊόντων σε πολλά μεγάλα αλλά και σε μικρότερα καταστήματα, από...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.