πριν από  5 ώρες 36 λεπτά

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Ιαπωνία σφύζει από τουρίστες, λόγω του φθηνού γιεν, αλλά αν έψαχναν να ψωνίσουν είδη πολυτελείας στην Ιαπωνία αυτό το καλοκαίρι, έπρεπε να μπουν στην ουρά. Σύμφωνα με την Αμρίτα Μπάντα, διευθύνουσα σύμβουλο της εταιρείας Agility Research & Strategy, την οποία βολιδοσκόπησε το Business Insider, τα πολυτελή καταστήματα άρχισαν να δέχονται πελάτες μόνο με ραντεβού για να αντιμετωπίσουν τη συσσώρευση τουριστών που συρρέουν στην Ιαπωνία για να επωφεληθούν από το εξασθενημένο γιεν και τις φθηνότερες τιμές σε προϊόντα υψηλής ποιότητας. Hermes: Διψήφια αύξηση πωλήσεων παρά την περιδίνιση της πολυτέλειας Η άνοδος των πωλήσεων στην Ιαπωνία ήταν μια πολύ αναγκαία ώθηση για τη βιομηχανία πολυτελείας, η οποία έχει πληγεί σοβαρά από την πτώση της ζήτησης στην Κίνα. Το δεύτερο τρίμηνο του 2024, οι πωλήσεις της LVMH στην Ιαπωνία αυξήθηκαν κατά 57%, ξεπερνώντας κατά πολύ τις άλλες αγορές της. Ο ιδιοκτήτης της Gucci, Kering, σημείωσε επίσης άνοδο 27%...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Διεθνή
    Palo presentation