Γέμισαν οι αποθήκες της De Beers: Γιατί έπαψαν τα διαμάντια να είναι οι καλύτεροι φίλοι των κοριτσιών (και όχι μόνο)
Η De Beers Group έχει συγκεντρώσει το μεγαλύτερο απόθεμα διαμαντιών της από την οικονομική κρίση του 2008. Και αυτό δεν είναι καθόλου καλή ένδειξη για την αγορά των πολύτιμων λίθων. Αποκαλύπτει τη δυσκολία της εταιρείας να αναζωογονήσει τη ζήτηση για κοσμήματα που κάποτε θεωρούνταν το απόλυτο σύμβολο πολυτέλειας. Τα διαμάντια... δεν είναι ο καλύτερος φίλος των κοριτσιών, θα τραγουδούσε σήμερα η Μέριλιν. Η μείωση της ζήτησης από την Κίνα, ο εντεινόμενος ανταγωνισμός από εργαστηριακά διαμάντια και οι επιπτώσεις των lockdown της πανδημίας (περίοδος κατά τον οποίο μπήκαν στον πάγο πολλοί γάμοι) άφησαν τον μεγαλύτερο παραγωγό διαμαντιών στον κόσμο με απόθεμα αξίας περίπου δισ. δολαρίων, σύμφωνα με τους Financial Times. Η κλίμακα του αποθέματος, που δεν είχε προηγουμένως αναφερθεί, κυμάνθηκε γύρω από τα 2 δισ. δολάρια για το μεγαλύτερο μέρος του έτους, σύμφωνα με την εταιρεία. "Ήταν μια κακή χρονιά για τις πωλήσεις ακατέργαστων διαμαντιών"...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Το μεγαλύτερο απόθεμα διαμαντιών από την οικονομική κρίση του 2008 έχει συγκεντρώσει η De Beers, αποκαλύπτοντας την πρόκληση του ομίλου να αναζωογονήσει τη ζήτηση για κοσμήματα που θεωρούνταν από καιρό ως η κορυφή της πολυτέλειας. Η πτώση της κινεζικής ζήτησης, ο εντεινόμενος ανταγωνισμός από λίθους που καλλιεργούνται στο εργαστήριο και η κληρονομιά των πανδημικών...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.