πριν από  2 ημέρες 3 ώρες

Iatronet.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της φαρμακευτικής αγοράς, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ολόκληρο τον κόσμο, υπαγορεύουν ότι τα επιχειρησιακά μοντέλα των τμημάτων πωλήσεων των φαρμακευτικών εταιρειών πρέπει επίσης να εξελίσσονται. Έχει περάσει πια η εποχή που για να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις του ανταγωνισμού, οι εταιρείες επέκτειναν το δυναμικό των τμημάτων πωλήσεων απασχολώντας μερικές εκατοντάδες ιατρικούς επισκέπτες. Επιπρόσθετα, το θέμα των υποχρεωτικών εκπτώσεων και επιστροφών (clawback & rebate) υπέρογκων ποσών από τις φαρμακευτικές εταιρείες προς το κράτος, συνιστά πάγιο πρόβλημα των φαρμακευτικών εταιρειών, με σωρεία επιπτώσεων στη λειτουργία τους και στα οργανογράμματά τους. Σήμερα, οι αποφάσεις γύρω από το μέγεθος και τη δομή των τμημάτων πωλήσεων αποτελεί για κάθε εταιρεία μια πολύ σημαντική στρατηγική απόφαση, που στοχεύει στην ανακατανομή των πόρων της, προκειμένου να ενισχύσει την εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Υγεία
Palo presentation