Ο πληθωρισμός στα προϊόντα "πνίγει" του Έλληνες με πάνω από το 50% των καταναλωτών να δηλώνουν πως έχουν πρόθεση να δώσουν προτεραιότητα σε πιο οικονομικά προϊόντα, να μειώσουν τις δαπάνες για μη απαραίτητα είδη και να αγοράσουν λιγότερα συγκριτικά με προηγούμενα έτη. Με βάση τα στοιχεία της έρευνας της Klarna, αυτό αντανακλά μια συνειδητή προσπάθεια προσαρμογής...
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(16)
- Άμυνα(18)
- Αστυνομικά(69)
- Εκπαίδευση(161)
- Εργασία(58)
- Θρησκεία(128)
- Κοινωνία(763)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(4)
- Πολιτική(933)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.