πριν από  2 ώρες 24 λεπτά

Kathimerini.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Δέσποινα Κόντη 24.09.2024 • 17:53 Κοινοποίηση 0 Σχόλια Δεκαεννέα μήνες μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, που ανέδειξε με τον χειρότερο τρόπο πόσο αναξιόπιστο ήταν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, τα προβλήματα εξακολουθούν να "στοιχειώνουν" τον ελληνικό σιδηρόδρομο αλλά και τους βασικούς πρωταγωνιστές του. Ποια είναι αυτά; Συστήματα ασφαλείας που πληρώθηκαν, "σάπισαν" και ξαναπληρώθηκαν για να αναταχθούν (ETCS, GSMR) εξακολουθούν να μη λειτουργούν σε όλο το δίκτυο, κορμοί δέντρων που "εισβάλλουν" έπειτα από πρόσκρουση στις καμπίνες μηχανοδήγησης, σταθμάρχες που δίνουν λάθος εντολές και πάνε να βάλουν δύο τρένα σε μονή γραμμή μεταξύ σταθμών Αθηνών - Αγίων Αναργύρων, αλλά και δύο εταιρείες (ΟΣΕ - Hellenic Train) που αδυνατούν να συνεννοηθούν και τελικά αποφάσισαν να πάνε δικαστικά για να λύσουν τις οικονομικές διαφορές προηγούμενων ετών. Το σύνολο της απαίτησης του οργανισμού από τη Hellenic Train ανερχόταν έως τα τέλη του 2023 στα 124,5...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation