Unilever: Ριζική ανανέωση στην ευρωπαϊκή αλυσίδα εφοδιασμού προϊόντων οικιακής φροντίδας
Συνολικά πάνω από 150 εκατομμύρια ευρώ σχεδιάζει να δαπανήσει η Unilever για την ανανέωση της αλυσίδας εφοδιασμού του τομέα προϊόντων οικιακής φροντίδας στην Ευρώπη, δήλωσε στο Reuters ανώτερο στέλεχος, με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία. Unilever: Δεν θα επηρεαστεί η τροφοδοσία στην Ελλάδα από τη νέα δομή - Τι λέει η εταιρεία στον ΟΤ Η ευρωπαϊκή επιχείρηση οικιακής φροντίδας της Unilever, της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν τα απορρυπαντικά Persil και Omo και το μαλακτικό υφασμάτων Comfort, σχεδιάζει να κάνει βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής εργοστασίων και της προσθήκης αποθηκών και νέων γραμμών παραγωγής στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις. Η επένδυση αυτή ξεκίνησε στις αρχές του 2023 και θα συνεχιστεί μέχρι το 2026. H ευρωπαϊκή επιχείρηση προϊόντων οικιακής φροντίδας της Unilever αυξάνει τις δαπάνες προώθησης, έρευνας και ανάπτυξης...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.