TikTok: Επόμενος στόχος οι δυτικοί καταναλωτές να ψωνίζουν όπως οι Κινέζοι
Καθώς πλησιάζει το τέλος του χρόνου και η περίοδος αγορών βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, όχι μόνο τα φυσικά καταστήματα αλλά και οι διάφορες πλατφόρμες και εφαρμογές όπως το TikTok επιχειρούν να λάβουν το δικό τους μερίδιο από την πίτα των αγορών. Κι αν νομίζετε ότι πέρασε η Black Friday, ημέρα όπου οι έμποροι λιανικής προσέφεραν μεγάλες εκπτώσεις για να προσελκύσουν πελάτες, αρκεί να υπενθυμίσουμε ότι έπεται ακόμα μεγαλύτερη καταναλωτική κραιπάλη ενόψει τωνΧριστουγέννων και της εορταστικής περιόδου. TikTok: Απέναντι από την Amazon στον ανταγωνισμό του online shopping Φέτος, ωστόσο, πολλοί καταναλωτές αναμένεται να κάνουν τις αγορές τους, όχι σε καταστήματα ή σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά μέσα από εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με τον Economist. Εκτιμάται ότι το κοινωνικό εμπόριο -οι διαδικτυακές αγορές που προέρχονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης- θα ανέλθει στα 72 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ το 2024...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.