πριν από  3 ώρες 55 λεπτά

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Καθώς πλησιάζει το τέλος του χρόνου και η περίοδος αγορών βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, όχι μόνο τα φυσικά καταστήματα αλλά και οι διάφορες πλατφόρμες και εφαρμογές όπως το TikTok επιχειρούν να λάβουν το δικό τους μερίδιο από την πίτα των αγορών. Κι αν νομίζετε ότι πέρασε η Black Friday, ημέρα όπου οι έμποροι λιανικής προσέφεραν μεγάλες εκπτώσεις για να προσελκύσουν πελάτες, αρκεί να υπενθυμίσουμε ότι έπεται ακόμα μεγαλύτερη καταναλωτική κραιπάλη ενόψει τωνΧριστουγέννων και της εορταστικής περιόδου. TikTok: Απέναντι από την Amazon στον ανταγωνισμό του online shopping Φέτος, ωστόσο, πολλοί καταναλωτές αναμένεται να κάνουν τις αγορές τους, όχι σε καταστήματα ή σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά μέσα από εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με τον Economist. Εκτιμάται ότι το κοινωνικό εμπόριο -οι διαδικτυακές αγορές που προέρχονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης- θα ανέλθει στα 72 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ το 2024...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation