πριν από  3 ώρες 22 λεπτά

Tovima.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η PepsiCo προσπαθεί να ξανακερδίσει τους πελάτες που απομακρύνθηκαν λόγω του shrinkflation με μια ειδική προωθητική ενέργεια που προσφέρει περισσότερα πατατάκια σε σακούλες των Lay's, Doritos, Tostitos και Ruffles. Η εταιρεία δήλωσε στο CNN ότι οι συσκευασίες "μπόνους" των Tostitos και Ruffles θα περιέχουν 20% περισσότερα πατατάκια στην ίδια τιμή με τις κανονικές σακούλες σε επιλεγμένα σημεία. Kαταναλωτές και οι βουλευτές τα τελευταία χρόνια διαμαρτύρονται επίσης για τις εταιρείες που μειώνουν το μέγεθος των προϊόντων, ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν τις τιμές ή τις κρατάνε σε παρόμοια επίπεδα. Οι διαμαρτυρίες αυτές ακούστηκαν από τον Αμερικανό πρόεδρο Τζο Μπάιντεν μέχρι το και τον χαρακτήρα του Muppet Show, Cookie Monster.Γυρίζουν την πλάτη στην τακτική του shrinkflation οι καταναλωτές Η PepsiCo, η General Mills, η Mondelez και άλλοι γίγαντες στην αγορά των σνακ έχουν αυξήσει τις προσφορές για να προσπαθήσουν να κερδίσουν πίσω τους πελάτες...

πριν από  10 ώρες 39 λεπτά

Ot.gr

Η PepsiCo προσπαθεί να ξανακερδίσει τους πελάτες που απομακρύνθηκαν λόγω του shrinkflation με μια ειδική προωθητική ενέργεια που προσφέρει περισσότερα πατατάκια σε σακούλες των Lay's, Doritos, Tostitos και Ruffles. Η εταιρεία δήλωσε στο CNN ότι οι συσκευασίες "μπόνους" των Tostitos και Ruffles θα περιέχουν 20% περισσότερα πατατάκια στην ίδια τιμή με τις κανονικές...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation