Νέος κώδικας δεοντολογίας για τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ: Τέλος στις πλασματικές εκπτώσεις - προσφορές
Ο "Κώδικας Δεοντολογίας για ανακοινώσεις μείωσης της τιμής", που θα εφαρμοστεί από τα μέσα Μαρτίου στα σούπερ μάρκετ, έρχεται να βάλει τέλος στις πλασματικές εκπτώσεις και να διασφαλίσει τον υγιή ανταγωνισμό. Οι αλλαγές αυτές, που έχουν συμφωνηθεί μεταξύ του Υπουργείου Ανάπτυξης, των σούπερ μάρκετ και των προμηθευτών, έχουν ως στόχο τη διαφάνεια στις προωθητικές ενέργειες και την προστασία των καταναλωτών από παραπλανητικές πρακτικές.Τι αλλάζει στις προσφορές τύπου "1+1" Η πιο σημαντική αλλαγή αφορά στις προσφορές "1+1", οι οποίες πλέον θα επιτρέπονται μόνο για διάστημα έως τρεις μήνες για κάθε προϊόν. Αυτό το μέτρο θεσπίστηκε διότι παρατεταμένες εκπτώσεις αυτού του τύπου μετατρέπονται ουσιαστικά σε μείωση τιμής και όχι σε προσωρινή προωθητική ενέργεια. Επιπλέον, ένα σημαντικό στοιχείο του νέου κανόνα είναι ότι το προϊόν που προσφέρεται με "1+1" θα πρέπει να διατίθεται ταυτόχρονα και ως μονή συσκευασία στο ράφι, ώστε οι καταναλωτές να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Οι αλλαγές που φέρνει ο νέος Κώδικας Βιομηχανίες και υπουργείο Ανάπτυξης ψάχνουν στα σούπερ μάρκετ τον οδικό χάρτη για την αποφυγή των λεγόμενων "παραπλανητικών εκπτώσεων" καθώς από σήμερα 1η Μαρτίου, τίθεται σε ισχύ ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας. Στόχος είναι να εξαλειφθούν προσφορές οι οποίες δεν είναι πραγματικές, αλλά "κρύβονται" πίσω από το πολυδαίδαλο σύστημα...
Δύο νέα μέτρα αναμένεται να ισχύσουν σταδιακά το επόμενο διάστημα στα σούπερ μάρκετ με στόχο όχι απλά να συγκρατηθούν οι τιμές αλλά να μειωθούν και σε αρκετά βασικά αγαθά, όπως είναι τα τρόφιμα. Το πρώτο μέτρο αφορά τις αλλαγές στις εκπτώσεις και στις προσφορές που γίνονται από τα σούπερ μάρκετ και τους προμηθευτές. Το δεύτερο τις προθεσμίες πληρωμής των προμηθευτών...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.