Νέα "παγίδα" στην αγορά: Έρχεται το ψηφιακό πελατολόγιο - Ποιοι μπαίνουν στο στόχαστρο
Γιώργος Κούρος • [email protected] Το νέο "δίχτυ" για σύλληψη της φοροδιαφυγής στήνει η ΑΑΔΕ ενεργοποιώντας, έως το τέλος Σεπτεμβρίου, το ψηφιακό πελατολόγιο, μέσω του οποίου θα μπορεί να παρακολουθεί τους πελάτες επαγγελματιών και επιχειρήσεων σε πραγματικό χρόνο. Επισημαίνεται ότι το νέο "καθεστώς" που θα ισχύσει στην αγορά, σε συνδυασμό με την διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με τα POS, τα ψηφιακά δελτία αποστολής και τα ηλεκτρονικά τιμολόγια θα συνδράμει αποφασιστικά στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής, κυρίως με τα κόλπα απόκρυψης τζίρου από επιτήδειους. Αυτό δε γιατί με το νέο "όπλο" ουσιαστικά οι ελεγκτές θα έχουν τη δυνατότητα να "βλέπουν" τους πελάτες χιλιάδων επαγγελματιών, την "πελατειακή κίνηση", και αμέσως να διασταυρώνουν τα δεδομένα με τα στοιχεία για τις αποδείξεις που εμφανίζει ο φορολογούμενος στα ηλεκτρονικά βιβλία στο MyData της ΑΑΔΕ. Αξίζει να σημειωθεί ότι, με βάση το πλάνο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, το...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πώς θα σκανάρονται οι ψηφιακοί πελάτες Το νέο "δίχτυ" για σύλληψη της φοροδιαφυγής στήνει η ΑΑΔΕ ενεργοποιώντας, έως το τέλος Σεπτεμβρίου, το ψηφιακό πελατολόγιο, μέσω του οποίου θα μπορεί να παρακολουθεί τους πελάτες επαγγελματιών και επιχειρήσεων σε πραγματικό χρόνο. Επισημαίνεται ότι το νέο "καθεστώς" που θα ισχύσει στην αγορά, σε συνδυασμό με την διασύνδεση των...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.