Καλές πρακτικές για αποφυγή διαδικτυακής εξαπάτησης προτείνει η Τράπεζα Κύπρου
Καλές πρακτικές προκειμένου οι πελάτες της να προστατευθούν από διαδικτυακές... Καλές πρακτικές προκειμένου οι πελάτες της να προστατευθούν από διαδικτυακές απάτες, που μπορεί να χρησιμοποιούν προηγμένες τεχνολογίες και τεχνητή νοημοσύνη, προτείνει η Τράπεζα Κύπρου.Σε ανακοίνωσή της, αναφέρει ότι απατεώνες, ισχυριζόμενοι πως αντιπροσωπεύουν την Τράπεζα, προωθούν ψευδείς επενδυτικές ευκαιρίες που φαίνονται αυθεντικές, στέλνουν μηνύματα Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου ή/και SMS τύπου phishing, με συνδέσμους (links) που οδηγούν σε ψεύτικες ιστοσελίδες για να εξαπατήσουν τους χρήστες να π...Διαβάστε όλο το κείμενο Κατεβάστε τώρα το application της OFFSITE για Android & για iOS
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Απατεώνες ισχυριζόμενοι πως αντιπροσωπεύουν την Τράπεζα, προωθούν ψευδείς επενδυτικές ευκαιρίες που φαίνονται αυθεντικές - Προτρέπει το κοινό να εμπιστεύεται μόνο τους επίσημους ιστότοπους και τα κανάλια επικοινωνίας της Τράπεζας Καλές πρακτικές προκειμένου οι πελάτες της να προστατευθούν από διαδικτυακές απάτες, που μπορεί να χρησιμοποιούν προηγμένες τεχνολογίες...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.