Ανάκληση εργαζομένων κρίσιμης ειδικότητας: αναγκαία διαχείριση
Του Σταύρου Κουμεντάκη Ας υποθέσουμε ότι σε μια βιομηχανία ο συντηρητής βάρδιας αποχωρεί λόγω αιφνίδιας ασθένειας και, στη συνέχεια, παρουσιάζεται σοβαρή βλάβη σε σημαντικό μηχάνημα, που χρήζει άμεσης διαχείρισης. Είναι, υπό τα παρόντα δεδομένα, (νομικά) αδύνατο να κληθεί ο συντηρητής της προηγούμενης βάρδιας για την αποκατάστασή της, όταν δεν έχει συμπληρωθεί η (κατά την Οδηγία 2003/88/ΕΚ) ενδεκάωρη, συνεχής, ανάπαυσή του. Ο προβληματισμός γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρων, αν υποθέσουμε ότι σε κάποιο μεγάλο νοσοκομείο ο ανελκυστήρας των φορείων ακινητοποιείται λόγω βλάβης και αδυναμίας διαχείρισης του προβλήματος καθώς ο (διαθέσιμος) συντηρητής δεν έχει συμπληρώσει ενδεκάωρη ανάπαυση. Και σε μια επιχείρηση διάσωσης; Τι θα πρέπει να συμβεί; Να κλείσουμε τα μάτια αναμένοντας να συμπληρωθούν οι ένδεκα, πολύτιμες, ώρες για την ανάκληση εργαζομένων κρίσιμης ειδικότητας; Η απάντηση είναι ναι, εφόσον μιλάμε για τη χώρα μας. Εναλλακτικά: να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
![](http://www.palo.gr/Themes/1/Default/Media/banners/digtst-logo.png)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.