Tι κρατάει πίσω τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα και ενισχύει τα υβριδικά
Του Γιώργου Λαμπίρη H μετάβαση από τη βενζίνη προς την ηλεκτροκίνηση έχει αρχίσει να συντελείται πλέον με αρκετά εντονότερο ρυθμό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια στην Ελλάδα. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι μέσα σε έναν χρόνο, από το 2023 στο 2024, χάθηκαν 6,2 μεριδιακές μονάδες στις πωλήσεις των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων στη χώρα μας. Έτσι, ενώ το μερίδιο επί των συνολικών ταξινομήσεων αυτοκινήτων στην Ελλάδα για τα βενζινοκίνητα ήταν 41,9% το 2023, το ποσοστό αυτό μειώθηκε σε 35,7% τους δώδεκα μήνες του 2024. Την ίδια στιγμή, τα υβριδικά αυτοκίνητα που συνδυάζουν κινητήρα εσωτερικής καύσης που καταναλώνει βενζίνη και ηλεκτρικό κινητήρα που εξοικονομεί κατανάλωση καυσίμου και περιορίζει τους ρύπους στην ατμόσφαιρα, το 2024 παρουσίασαν αύξηση των ταξινομήσεων κατά 11,4 μεριδιακές μονάδες, φτάνοντας από το 30,9% του 2023 στο 42,3% τη χρονιά που πέρασε. Τα υβριδικά αυτοκίνητα κερδίζουν διαρκώς έδαφος στη χώρα μας το τελευταίο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
A+ A- H μετάβαση από τη βενζίνη προς την ηλεκτροκίνηση έχει αρχίσει να συντελείται πλέον με αρκετά εντονότερο ρυθμό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια στην Ελλάδα. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι μέσα σε έναν χρόνο, από το 2023 στο 2024, χάθηκαν 6,2 μεριδιακές μονάδες στις πωλήσεις των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων στη χώρα μας. Έτσι, ενώ το μερίδιο επί των συνολικών...
A+ A- H μετάβαση από τη βενζίνη προς την ηλεκτροκίνηση έχει αρχίσει να συντελείται πλέον με αρκετά εντονότερο ρυθμό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια στην Ελλάδα. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι μέσα σε έναν χρόνο, από το 2023 στο 2024, χάθηκαν 6,2 μεριδιακές μονάδες στις πωλήσεις των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων στη χώρα μας. Έτσι, ενώ το μερίδιο επί των συνολικών...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.