Economist: Γιατί η μόδα με τα υβριδικά αυτοκίνητα μπορεί να περάσει γρήγορα
A+ A- Η αντικατάσταση των αυτοκινήτων που κινούνται με καύσιμα, με αυτά που κινούνται με μπαταρία βρίσκεται στο επίκεντρο της προσπάθειας των αυτοκινητοβιομηχανιών να μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα, ωστόσο όπως σημειώνει το Economist, ένας αυξανόμενος αριθμός πελατών επιθυμεί και τα δύο. Οι αγοραστές που δεν μπορούν να αγοράσουν ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο ή ανησυχούν για τη διαθεσιμότητα των σημείων φόρτισης, στρέφονται στα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (PHEV), οι πωλήσεις των οποίων αυξάνονται ραγδαία. Όμως η τάση για υβριδικά μπορεί να αποδειχθεί σύντομη, προσθέτει. Πέρυσι οι παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων που λειτουργούν αποκλειστικά με μπαταρίες (BEV) ήταν υπερδιπλάσιες από εκείνες των PHEV. Αλλά η ψαλίδα κλείνει. Οι πωλήσεις των PHEV αυξήθηκαν κατά σχεδόν 50%, σε ετήσια βάση, τους πρώτους επτά μήνες του 2024, έναντι μόλις 8% για τα BEV, σύμφωνα με την εταιρεία Bernstein. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ψυχράνει τη σε στάση τους...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
A+ A- Η αντικατάσταση των αυτοκινήτων που κινούνται με καύσιμα, με αυτά που κινούνται με μπαταρία βρίσκεται στο επίκεντρο της προσπάθειας των αυτοκινητοβιομηχανιών να μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα, ωστόσο όπως σημειώνει το Economist, ένας αυξανόμενος αριθμός πελατών επιθυμεί και τα δύο. Οι αγοραστές που δεν μπορούν να αγοράσουν ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο ή...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.