Παράπονα και στη Λεμεσό για διαδικασίες αλλαγής αερόσακων Takata
Περί τα 30 παράπονα πολιτών δέχθηκε, τις τελευταίες μέρες, η επαρχιακή επιτροπή... Περί τα 30 παράπονα πολιτών δέχθηκε, τις τελευταίες μέρες, η επαρχιακή επιτροπή Λεμεσού, του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, σε σχέση με το θέμα της αντικατάστασης αερόσακων Takata, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Αντιπρόεδρος της Επιτροπής, Μάριος Κωνσταντίνου. Όπως και στις υπόλοιπες επαρχίες, τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην όλη διαδικασία οι πολίτες, ανέφερε, αφορούν στην δυσκολία τηλεφωνικής επικοινωνίας με τις επίσημες αντιπροσωπείες των αυτοκινήτων που επηρεάζονται, αλλά και σε χρεώσεις που δυο εταιρείες επέλεξαν να επιβάλουν για έλεγχο εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων. Στην πρώτη περίπτωση, όπως εξήγησε, τα τηλέφωνα που οι αντιπροσωπείες παρέχουν, για την εξυπηρέτηση τους, δεν ανταποκρίνονται στις κλήσεις των πολιτών, ενώ κάποιοι χρειάστηκε να μεταβούν στις αντιπροσωπείες για να διευθετήσουν ραντεβού. "Ο κόσμος προσπαθούσε να τηλεφωνήσει για...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Παράπονα και στη Λεμεσό για διαδικασίες αλλαγής αερόσακων Takata Περί τα 30 παράπονα πολιτών δέχθηκε, τις τελευταίες μέρες, η επαρχιακή επιτροπή Λεμεσού, του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, σε σχέση με το θέμα της αντικατάστασης αερόσακων Takata, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Αντιπρόεδρος της Επιτροπής, Μάριος Κωνσταντίνου. Advertisement Όπως και στις υπόλοιπες επαρχίες, τα...
Πολυμέσα
![](http://www.palo.gr/Themes/1/Default/Media/banners/digtst-logo.png)
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος![](Themes/1/Default/media/cat-drop-open.png)
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(33)
- Κύπρος(433)
- Μέση Ανατολή(10)
![Palo presentation](/files/1/extraImg/video-banner.jpg)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.