Το τρένο, η κομματοκρατία, η δικαίωση και η πρόταση μομφής
Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος ήταν δημόσια επιχείρηση που λειτουργούσε υπό κρατικό έλεγχο, με διοικήσεις που διορίζονταν από τις εκάστοτε κυβερνήσεις Τα πρώτα χρόνια τα τρένα κινούνταν σε μια γραμμή πάνω κάτω και υπήρχε χειροκίνητο σύστημα ελέγχου από έμπειρους σταθμάρχες, ώστε να εξασφαλίζεται η ασφαλής διέλευση των τρένων, πράγμα που συνεπαγόταν καθυστερήσεις σε κομβικά σημεία για να περάσει η αντιθέτως ερχόμενη αμαξοστοιχία. Αυτό είχε δημιουργήσει μια επαγγελματική αίσθηση ευθύνης στους σταθμάρχες, αλλά και μια αξιοκρατική επιλογή τους και εκπαίδευση πριν την τοποθέτησή τους στην αντίστοιχη θέση. Για την ταχύτερη κυκλοφορία έγιναν επενδύσεις για μια ακόμη παράλληλη σιδηροδρομική γραμμή, ώστε τα τρένα να κινούνται ανεξάρτητα πάνω κάτω, όπως στους αυτοκινητόδρομους, που εκ κατασκευής έχουν τουλάχιστον έστω και νοητές δύο λωρίδες κυκλοφορίας. Στους δρόμους, σε περιοχές που εκτελούνταν έργα και απασχολούσαν τη μία λωρίδα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(44)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(43)
- Θεσσαλία(157)
- Θεσσαλονίκη(32)
- Θράκη(0)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(136)
- Μακεδoνία(63)
- Πελοπόννησος(31)
- Στερεά Ελλάδα(61)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.