Το στοίχημα του Netflix για την δεύτερη σεζόν του Squid Game και τα οφέλη των 900 εκατ. δολαρίων
Στο μεγάλο στοίχημα που αποτελεί για το Netflix η νέα σεζόν του κορεατικού Squid Game αναφέρεται την Πέμπτη το Bloomberg. Υπεθυμίζεται πως ο δεύτερος κύκλος της σειράς θα κάνει πρεμιέρα στην πλατφόρμα στις 26 Δεκεμβρίου. Το δημοσίευμα αναφέρει πως το Squid Game είναι η πιο δημοφιλής σειρά στην ιστορία του Netfix, έχοντας δημιουργήσει αξία 900 εκατομμυρίων δολαρίων για την εταιρεία streaming λίγο μετά το ντεμπούτο της τον Σεπτέμβριο του 2021. Με την άφιξη της δεύτερης σεζόν, το Squid Game ξεχωρίζει ως μία από τις πρώτες τηλεοπτικές σειρές από τη Νότια Κορέα που δημιούργησε ένα παγκόσμιο franchise, το οποίο καλύπτει τα πάντα, από ριάλιτι μέχρι βιντεοπαιχνίδια και προσωπικές εμπειρίες θαυμαστών. Μόλις ολοκληρώθηκε, το αρχικό σενάριο αποδείχθηκε πολύ συγκεχυμένο, βίαιο και ακριβό για οποιονδήποτε αγοραστή στη Νότια Κορέα. Ενώ η ιδέα έμεινε απούλητη, ο Hwang βρήκε δουλειά σκηνοθετώντας μια τριάδα ταινιών για τοπικά στούντιο. Τελικά, βρήκε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.