πριν από  7 ώρες 34 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


To real-time marketing αποτελεί σημαντική πρόκληση για τον κλάδο της Επικοινωνίας, πρόκληση που γίνεται ακόμα πιο δυναμική με την τεχνητή νοημοσύνη στην εξίσωση. Μια χαρακτηριστική πτυχή των δυνατοτήτων της συνεργασίας τεχνητής νοημοσύνης και marketing δίνει το νέο project της Coca-Cola HBC στη Βουδαπέστη, που αναπτύσσεται στα γραφεία της Yettel, του δεύτερου μεγαλύτερου τηλεπικοινωνιακού παρόχου της Ουγγαρίας, στα οποία απασχολούνται 900 εργαζόμενοι. Το project αφορά στη δημιουργία ενός πλήρως αυτοματοποιημένου καταστήματος με ψιλικά είδη, στο οποίο δεν απασχολείται προσωπικό. Εκ πρώτης δεν είναι κάτι καινούργιο, αφού τέτοιου είδους καταστήματα έχουμε ξαναδεί. Η διαφορά είναι ότι η λειτουργία του καταστήματος αυτού - shop in shop ουσιαστικά - είναι εγγυημένη από την τεχνητή νοημοσύνη όχι μόνο στις διαδικασίες, αλλά και στην προσέγγιση του καταναλωτή. Η τεχνητή νοημοσύνη επιβλέπει τη σωστή λειτουργία των καμερών και των αισθητήρων στο...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
      Palo presentation