Take it Εasy
To real-time marketing αποτελεί σημαντική πρόκληση για τον κλάδο της Επικοινωνίας, πρόκληση που γίνεται ακόμα πιο δυναμική με την τεχνητή νοημοσύνη στην εξίσωση. Μια χαρακτηριστική πτυχή των δυνατοτήτων της συνεργασίας τεχνητής νοημοσύνης και marketing δίνει το νέο project της Coca-Cola HBC στη Βουδαπέστη, που αναπτύσσεται στα γραφεία της Yettel, του δεύτερου μεγαλύτερου τηλεπικοινωνιακού παρόχου της Ουγγαρίας, στα οποία απασχολούνται 900 εργαζόμενοι. Το project αφορά στη δημιουργία ενός πλήρως αυτοματοποιημένου καταστήματος με ψιλικά είδη, στο οποίο δεν απασχολείται προσωπικό. Εκ πρώτης δεν είναι κάτι καινούργιο, αφού τέτοιου είδους καταστήματα έχουμε ξαναδεί. Η διαφορά είναι ότι η λειτουργία του καταστήματος αυτού - shop in shop ουσιαστικά - είναι εγγυημένη από την τεχνητή νοημοσύνη όχι μόνο στις διαδικασίες, αλλά και στην προσέγγιση του καταναλωτή. Η τεχνητή νοημοσύνη επιβλέπει τη σωστή λειτουργία των καμερών και των αισθητήρων στο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.