Mozaik: Ο ψηφιακός µετασχηµατισµός των ξενοδοχείων - Τι αλλάζει
Η Mozaik έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στον χώρο του marketing και της τεχνολογίας, αλλάζοντας τα δεδομένα της αγοράς, λειτουργώντας ως υβριδικός οργανισμός και εστιάζοντας στη δημιουργία ολοκληρωμένων 360° digital υπηρεσιών in-house μέσα από αφηγήματα και αποτελεσματικές λύσεις που εστιάζουν στους πελάτες της. Εφευρίσκει πολυδιάστατες ψηφιακές εμπειρίες, που υπερβαίνουν τα όρια του παραδοσιακού μάρκετινγκ και αφηγούνται ιστορίες που φέρνουν αποτελέσματα για τους πελάτες και έχουν θετικό αντίκτυπο στη ζωή των ανθρώπων. Η επιτυχία για τη Mozaik συνδέεται με την επιτυχία των πελατών της και οι στρατηγικές ανάπτυξής της περιστρέφονται γύρω από την προσαρμοστικότητα, τη συνεχή εξερεύνηση νέων τάσεων και εργαλείων και την προσαρμογή της επικοινωνίας με βάση τις ανάγκες των πελατών. Ένας χώρος που δεν πρέπει να μείνει πίσω στον ψηφιακό μετασχηματισμό είναι τα ξενοδοχεία. Ο ιδρυτής και CEO της Mozaik, Κάρολος Αναστασόπουλος, εξηγεί το γιατί.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.