Marketing to Gen Z: Έμπνευση, εξερεύνηση, community και loyalty στο mix
Ποια τα χαρακτηριστικά της Gen Z; Ποιες οι αξίες και τα ενδιαφέροντά της; Πώς θα μπορούσε ένα brand να προσεγγίσει αποτελεσματικά τη συγκεκριμένη γενιά; Το Marketing Week, απευθυνόμενο σε στελέχη της αγοράς του marketing και της διαφήμισης, παρουσιάζει χρήσιμα insights για αυτήν την πολυσυζητημένη καταναλωτική ομάδα. Γεννημένοι μεταξύ του 1997 και του 2012, οι Gen Zers έχουν μεγαλώσει με τα social media. Είναι η γενιά που έχει "βομβαρδιστεί" τόσο πολύ από διαφημίσεις και influencer posts, για αυτό και είναι πολύ προσεκτική σχετικά με το ποιους ανθρώπους, ποια προϊόντα και ποιες μάρκες "αγκαλιάζει". Και ναι, οι Gen Zers θα σκεφτούν διπλά και τριπλά ποια εταιρεία θα ακολουθήσουν στα social media, καθώς θέλουν να αισθάνονται πως αυτή αντικατοπτρίζει και τις δικές τους αξίες. Σύμφωνα με τη "2024 Edelman Trust Barometer Special Report: Brands and Politics", το 84% των ανθρώπων παγκοσμίως, δηλώνουν ότι πρέπει να μοιράζονται αξίες με μια...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.