Αύξηση 0,8% στις πωλήσεις το α' εξάμηνο του 2025 "βλέπουν" στελέχη των σούπερ μάρκετ
Τα αποτελέσματα καταγράφουν τις προσδοκίες από τα στελέχη του κλάδου για το πρώτο εξάμηνο 2025 με βάση έρευνα που διεξήχθη τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024 Σταθεροποίηση του όγκου και αύξηση της αξίας πωλήσεων, το πρώτο εξάμηνο του 2025, "βλέπουν" τα στελέχη των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα τάσεων λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών) του ΙΕΛΚΑ. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024 με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και δείγμα 150 ανώτερα και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων (Λιανεμπόριο-Αλυσίδες σούπερ μάρκετ και Προμηθευτές FMCG) από τη Γενική Διεύθυνση και τα τμήματα Marketing, Πωλήσεων, Αγορών, Οικονομικών, Πληροφορική κλπ. Τα αποτελέσματα καταγράφουν τις προσδοκίες από τα στελέχη του κλάδου για το πρώτο εξάμηνο 2025 οι οποίες συνοψίζονται σε:Αύξηση της αξίας των πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο του 2025 (+0,8%) σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024Σταθεροποίηση του όγκου πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο του...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σταθεροποίηση του όγκου και αύξηση της αξίας πωλήσεων, το πρώτο εξάμηνο του 2025, "βλέπουν" τα στελέχη των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα τάσεων λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών) του ΙΕΛΚΑ. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024 με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και δείγμα 150 ανώτερα και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων...
Τι δείχνει η έρευνα του ΙΕΛΚΑ Σταθεροποίηση του όγκου και αύξηση της αξίας πωλήσεων, το πρώτο εξάμηνο του 2025, "βλέπουν" τα στελέχη των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα τάσεων λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών) του ΙΕΛΚΑ. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024. Τα αποτελέσματα καταγράφουν τις προσδοκίες από τα στελέχη του...
Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024 με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και δείγμα 150 ανώτερα και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων (Λιανεμπόριο-Αλυσίδες σούπερ μάρκετ και Προμηθευτές FMCG) από τη Γενική Διεύθυνση και τα τμήματα Marketing, Πωλήσεων. Αγορών, Οικονομικών, Πληροφορική κλπ. Τα αποτελέσματα καταγράφουν τις προσδοκίες από τα στελέχη του κλάδου για...
Σταθεροποίηση του όγκου και αύξηση της αξίας πωλήσεων, το πρώτο εξάμηνο του 2025, "βλέπουν" τα στελέχη των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα τάσεων λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών) του ΙΕΛΚΑ. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024 με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και δείγμα 150 ανώτερα και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων...
Σταθεροποίηση του όγκου και αύξηση της αξίας πωλήσεων, το πρώτο εξάμηνο του 2025, "βλέπουν" τα στελέχη των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα τάσεων λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών) του ΙΕΛΚΑ. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024 με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και δείγμα 150 ανώτερα και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων...
Σταθεροποίηση του όγκου και αύξηση της αξίας πωλήσεων, το πρώτο εξάμηνο του 2025, "βλέπουν" τα στελέχη των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα τάσεων λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών) του ΙΕΛΚΑ. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024 με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και δείγμα 150 ανώτερα και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων...
Σταθεροποίηση του όγκου και αύξηση της αξίας πωλήσεων, το πρώτο εξάμηνο του 2025, "βλέπουν" τα στελέχη των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα τάσεων λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών) του ΙΕΛΚΑ. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024 με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και δείγμα 150 ανώτερα και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων...
Σταθεροποίηση του όγκου και αύξηση της αξίας πωλήσεων, το πρώτο εξάμηνο του 2025, "βλέπουν" τα στελέχη των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα τάσεων λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών) του ΙΕΛΚΑ. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024 με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και δείγμα 150 ανώτερα και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων...
Σταθεροποίηση του όγκου και αύξηση της αξίας πωλήσεων, το πρώτο εξάμηνο του 2025, "βλέπουν" τα στελέχη των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα τάσεων λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών) του ΙΕΛΚΑ. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024 με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και δείγμα 150 ανώτερα και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων...
Σταθεροποίηση του όγκου και αύξηση της αξίας πωλήσεων, το πρώτο εξάμηνο του 2025, βλέπουν τα στελέχη των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα τάσεων λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών) του ΙΕΛΚΑ. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024 με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και δείγμα 150 ανώτερα και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων...
Η εξαμηνιαία κυλιόμενη Έρευνα Τάσεων στο Λιανεμπόριο FMCG του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) καταγράφει τις απόψεις των στελεχών επιχειρήσεων του κλάδου για τα κύρια κλαδικά θέματα και προκλήσεις. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024 με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και δείγμα 150 ανώτερα και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων...
Σταθεροποίηση του όγκου και αύξηση της αξίας πωλήσεων, το πρώτο εξάμηνο του 2025, "βλέπουν" τα στελέχη των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα τάσεων λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών) του ΙΕΛΚΑ. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024 με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και δείγμα 150 ανώτερα και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.