πριν από  3 ώρες 11 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι καμπάνιες που απεικονίζουν θετικά τους άνδρες αποδίδουν καλύτερα στην οικοδόμηση μακροπρόθεσμου brand equity (+37%) και στην πιθανότητα βραχυπρόθεσμων πωλήσεων (+21%), σε σχέση με όσες έχουν αρνητική απεικόνιση. Στη μελέτη Connecting with men: How brands can decode modern masculinity, που δημοσιεύθηκε με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Ανδρών, επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, ότι το 20% των LGBTQ+ ανδρών νιώθει ότι απεικονίζεται αρνητικά στη διαφήμιση, τα δύο τρίτα των ανδρών στις διαφημίσεις είναι κάτω των 40 ετών, ενώ ποσοστό 16-30% με κάποια μορφή δυσκολίας ή αναπηρίας νιώθει ότι υποεκπροσωπείται. Η μελέτη υποστηρίζει ότι οι άνδρες δυσκολεύονται να επαναπροσδιορίσουν τον ρόλο τους, στοιχείο που έχει σημασία για τα brands. Σύμφωνα με τα στοιχεία, μόλις 24% των διαφημίσεων για βρεφικά προϊόντα και 15% των διαφημίσεων για προϊόντα οικιακής φροντίδας δοκιμάζεται με τη συμμετοχή ανδρών, ενώ, μολονότι 40% των ανδρών χρησιμοποιεί προϊόντα skincare...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation