Γιατί το χιούμορ στις διαφημίσεις πάντα "δουλεύει"
Το χιούμορ στη διαφήμιση έχει μειωθεί κατά 37% τα τελευταία 20 χρόνια, σύμφωνα με την Kantar, παρόλο που μελέτες, έχουν αποδείξει πως παραμένει ένα ισχυρό εργαλείο για την ανάκληση ενός brand, τη συναισθηματική δέσμευση και τη μακροπρόθεσμη επιτυχία. Η νέα έκθεση του WARC, με τίτλο: "What's Working in Humorous Advertising", αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο διάφορα brands χρησιμοποιούν το χιούμορ για να δημιουργήσουν engagement με το κοινό. Οι άνθρωποι θυμούνται τι τους κάνει να νιώθουν κάτι και το χιούμορ είναι ένας από τους πιο γρήγορους τρόπους για να δημιουργηθεί αυτή η σύνδεση. Μειώνει τον "θόρυβο", τραβάει την προσοχή και κάνει πιο συμπαθή τα brands. Γι' αυτό, οι διαφημίσεις που βασίζονται στο χιούμορ - όπως το "Hunger Tentrums" των Snickers - έχουν μείνει στο μυαλό των καταναλωτών. Ένα σωστά τοποθετημένο αστείο, μπορεί να μετατρέψει ένα πρόσωπο brand σε κάτι σχετικό. Επίσης, το χιούμορ μπορεί να "τραβήξει" την προσοχή των...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.