πριν από  2 ώρες 10 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το χιούμορ στη διαφήμιση έχει μειωθεί κατά 37% τα τελευταία 20 χρόνια, σύμφωνα με την Kantar, παρόλο που μελέτες, έχουν αποδείξει πως παραμένει ένα ισχυρό εργαλείο για την ανάκληση ενός brand, τη συναισθηματική δέσμευση και τη μακροπρόθεσμη επιτυχία. Η νέα έκθεση του WARC, με τίτλο: "What's Working in Humorous Advertising", αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο διάφορα brands χρησιμοποιούν το χιούμορ για να δημιουργήσουν engagement με το κοινό. Οι άνθρωποι θυμούνται τι τους κάνει να νιώθουν κάτι και το χιούμορ είναι ένας από τους πιο γρήγορους τρόπους για να δημιουργηθεί αυτή η σύνδεση. Μειώνει τον "θόρυβο", τραβάει την προσοχή και κάνει πιο συμπαθή τα brands. Γι' αυτό, οι διαφημίσεις που βασίζονται στο χιούμορ - όπως το "Hunger Tentrums" των Snickers - έχουν μείνει στο μυαλό των καταναλωτών. Ένα σωστά τοποθετημένο αστείο, μπορεί να μετατρέψει ένα πρόσωπο brand σε κάτι σχετικό. Επίσης, το χιούμορ μπορεί να "τραβήξει" την προσοχή των...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation