πριν από  4 ώρες 34 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ο όμιλος Σαράντη γνωστοποίησε δύο διακρίσεις του STR8 στα Social Media Awards 2024. Συγκεκριμένα, η digital στρατηγική του STR8 στο TikTok διακρίθηκε με το Silver Award. Τα αποτελέσματα της στρατηγικής ήταν +55k followers, 418k likes, 2,7 εκατ. views σε ένα μόνο post και 3.500 comments. Παράλληλα, η Μαντώ Αγγελοπούλου διακρίθηκε στην "20under40 Social Media", διάκριση που αποτελεί αναγνώριση της δουλειάς και της ηγετικής της ικανότητας, στοιχεία που ενισχύουν τη δυναμική του ομίλου. Διαθέτει πολυετή εμπειρία σε ηγετικές θέσεις πολυεθνικών εταιρειών σε Αγγλία και Γερμανία. Ως Brand Manager της μάρκας STR8 του oμίλου Σαράντη διαμόρφωσε και υλοποίησε τη στρατηγική marketing και επικοινωνίας της μάρκας, με έμφαση στην καινοτομία και τις ψηφιακές πλατφόρμες για το 2024. CATEGORIES: Marketing

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation