πριν από  4 ώρες 3 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Με το βλέμμα στραμμένο στη βιωσιμότητα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και οι εταιρείες μίσθωσης οχημάτων υιοθετούν νέες πρακτικές στοχεύοντας όχι μόνο στην αύξηση του μεριδίου τους στην αγορά αλλά και στην προσέλκυση των καταναλωτών εκείνων που προσδοκούν ένα καλύτερο αύριο. Σε μια εποχή που όλο και περισσότερες χώρες βιώνουν τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, η βιωσιμότητα αποτελεί μονόδρομο για τους περισσότερους κλάδους της βιομηχανίας. Και καθώς ο τομέας των μεταφορών είναι υπεύθυνος για το 1/4 των συνολικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου της Ευρώπης σήμερα, είναι κάτι παραπάνω από αναγκαία η μετάβαση σε ένα "πράσινο" μοντέλο κινητικότητας. Πλέον, οι στόχοι τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε διεθνές επίπεδο είναι σαφείς και ξεκάθαροι. Ως το κοντινό 2030, η Ευρώπη θα πρέπει να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα αυτοκίνητα στο 37,5%, από τα ημιφορτηγά στο 31% και από τα φορτηγά στο 30%. Σε υβριδικά, ηλεκτρικά οχήματα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation