πριν από  3 ημέρες 19 ώρες

Euro2day.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στον απόηχο του θανάτου του Τζορτζ Φλόυντ το 2020 στις ΗΠΑ και του κινήματος των Black Lives Matter, η εταιρεία Lego δήλωνε, δίνοντας ιδιαίτερη δημοσιότητα, ότι παραιτείται από κάθε διαφήμιση στα παιχνίδια της με αστυνομικούς. Λίγο καιρό αργότερα, εταιρείες όπως οι Coca Cola, η Lockheed Martin και άλλες άρχισαν να επιμορφώνουν τους υπαλλήλους τους, όχι στο πώς θα προσαρμόζονται στις τεχνολογικές και παραγωγικές εξελίξεις, αλλά στο πώς θα ενθαρρύνονται να είναι διαφορετικοί, "λιγότερο λευκοί" και να σταματήσουν να βασίζονται σε οποιοδήποτε ανδρικό ή ετεροφυλόφιλο προνόμιο. Αυτά τα προγράμματα κατάρτισης για τη διαφορετικότητα, την ισότητα, την ένταξη και την "αφύπνιση", πριν από όλα στρέφονταν εναντίον όλων των συγγραφέων, πολιτικών και άλλων τινών που θεωρούνταν "ύποπτοι" για διαφορετικές αντιλήψεις. Οι τελευταίοι, ευθύς εξ αρχής κατατάσσονταν στην "ακροδεξιά" και βαπτίζονταν "ρατσιστές", "αντιδραστικοί" και λοιπά παρόμοια. Στη βάση...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αναλύσεις
    Palo presentation