Τα όρια της woke ατζέντας σε επιχειρησεις και οικονομία
Στον απόηχο του θανάτου του Τζορτζ Φλόυντ το 2020 στις ΗΠΑ και του κινήματος των Black Lives Matter, η εταιρεία Lego δήλωνε, δίνοντας ιδιαίτερη δημοσιότητα, ότι παραιτείται από κάθε διαφήμιση στα παιχνίδια της με αστυνομικούς. Λίγο καιρό αργότερα, εταιρείες όπως οι Coca Cola, η Lockheed Martin και άλλες άρχισαν να επιμορφώνουν τους υπαλλήλους τους, όχι στο πώς θα προσαρμόζονται στις τεχνολογικές και παραγωγικές εξελίξεις, αλλά στο πώς θα ενθαρρύνονται να είναι διαφορετικοί, "λιγότερο λευκοί" και να σταματήσουν να βασίζονται σε οποιοδήποτε ανδρικό ή ετεροφυλόφιλο προνόμιο. Αυτά τα προγράμματα κατάρτισης για τη διαφορετικότητα, την ισότητα, την ένταξη και την "αφύπνιση", πριν από όλα στρέφονταν εναντίον όλων των συγγραφέων, πολιτικών και άλλων τινών που θεωρούνταν "ύποπτοι" για διαφορετικές αντιλήψεις. Οι τελευταίοι, ευθύς εξ αρχής κατατάσσονταν στην "ακροδεξιά" και βαπτίζονταν "ρατσιστές", "αντιδραστικοί" και λοιπά παρόμοια. Στη βάση...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
![](http://www.palo.gr/Themes/1/Default/Media/banners/digtst-logo.png)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.