πριν από  9 ώρες 59 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Πώς θα εξελιχθεί το Programmatic Advertising; Aναμένεται να εξελιχθεί σημαντικά, κυρίως λόγω της κατάργησης των third-party cookies. Αυτό οδηγεί σε μεγαλύτερη εξάρτηση από τα first-party data, ενισχύοντας την προστασία της ιδιωτικότητας. Η χρήση των Universal IDs θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην post-cookies εποχή, επιτρέποντας ακριβέστερη στόχευση χωρίς να παραβιάζεται η ιδιωτικότητα. Η διαφήμιση σε CTV και DOOH θα επεκταθεί μέσω του RTB, προσφέροντας νέες δυνατότητες εξατομίκευσης. Τα Data Clean Rooms θα βοηθήσουν στη συνεργασία με ασφαλή δεδομένα, ενώ τεχνολογίες όπως AI και ML θα βελτιώσουν την εξατομίκευση και την αποτελεσματικότητα των καμπανιών. Τι θα καθορίσει το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης; AI και ML θα καθορίσουν το μέλλον του digital advertising, με το generative AI να επιτρέπει τη δημιουργία προσαρμοσμένου περιεχομένου και βελτιωμένη στόχευση, αυξάνοντας το ROI για τους advertisers. Οι publishers θα αξιοποιούν αυτό το...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation