Universal IDs
Πώς θα εξελιχθεί το Programmatic Advertising; Aναμένεται να εξελιχθεί σημαντικά, κυρίως λόγω της κατάργησης των third-party cookies. Αυτό οδηγεί σε μεγαλύτερη εξάρτηση από τα first-party data, ενισχύοντας την προστασία της ιδιωτικότητας. Η χρήση των Universal IDs θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην post-cookies εποχή, επιτρέποντας ακριβέστερη στόχευση χωρίς να παραβιάζεται η ιδιωτικότητα. Η διαφήμιση σε CTV και DOOH θα επεκταθεί μέσω του RTB, προσφέροντας νέες δυνατότητες εξατομίκευσης. Τα Data Clean Rooms θα βοηθήσουν στη συνεργασία με ασφαλή δεδομένα, ενώ τεχνολογίες όπως AI και ML θα βελτιώσουν την εξατομίκευση και την αποτελεσματικότητα των καμπανιών. Τι θα καθορίσει το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης; AI και ML θα καθορίσουν το μέλλον του digital advertising, με το generative AI να επιτρέπει τη δημιουργία προσαρμοσμένου περιεχομένου και βελτιωμένη στόχευση, αυξάνοντας το ROI για τους advertisers. Οι publishers θα αξιοποιούν αυτό το...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.